שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

בכל הזמנה ישנם המון שינויים. משקל הסחורות. חוסר במוצר, או בקשת לקוחות לתוספות. וגם לפעמים יש צורך בזיכוי הלקוח. לכן המחיר משוערך ולא סופי. המחיר הסופי יקבע בסיום החלוקה.

 

אין צורך להיות בבית בעת קבלת ההזמנה.

במידה ואין מענה, השליחים שלנו ישאירו את המשלוח מחוץ לדלת ביתכם.

אין מינימום הזמנה!

דמי משלוח - 25 ש"ח

האתר בטוח לרכישת מוצרים טריים ואיכותיים באינטרנט.

הסליקה מאובטחת ומתבצעת ע"י חברת קארדקום.

בתרשיש עד הבית משתדלים לתת מענה לכולם. יש מגון רחב של כשרויות לכל מוצר. 

בפירות וירקות, ישנם קטגוריות שונות לכל כשרות. חו"ל ונכרי [בהכשר הבד"ץ העדה"ח או הרב אפרתי] וגם אוצר הארץ. ועל כל פרי וירק מסומן הסיווג שלו לענייני שמיטה.

התשובה היא כן! 

הכינו רשימה כללית של כל המוצרים שלכם, כאשר בכל שורה יש שם קצר כמו "אורז", "גזר", "כוסמין", "תפוח", "שוקולד" וכו'. בעמודת הסל בצד שמאל של המסך לחצו על הכפתור "רשימת קניות" והדביקו את הרשימה. 

תיפתח לכם רשימה מסודרת של כל מילת חיפוש, ומכאן הדרך קצרה לאיסוף!

שילחו לנו הודעה בעמוד צור קשר. ננסה לעזור לכם.