שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

בכל הזמנה ישנם המון שינויים. משקל הסחורות. חוסר במוצר, או בקשת לקוחות לתוספות. וגם לפעמים יש צורך בזיכוי הלקוח. לכן המחיר משוערך ולא סופי. המחיר הסופי יקבע בסיום החלוקה.

 

אין צורך להיות בבית בעת קבלת ההזמנה.

במידה ואין מענה, השליחים שלנו ישאירו את המשלוח מחוץ לדלת ביתכם.

המינימום להזמנה הוא 100 ש"ח. דמי המשלוח בקנייה עד 250 ש"ח הינם בין 25 ל- 35 ש"ח, בקנייה מעל 250 - דמי המשלוח יורדים ל15 ש"ח ובקנייה מעל 400 ש"ח המשלוח חינם!

האתר בטוח לרכישת מוצרים טריים ואיכותיים באינטרנט.

הסליקה מאובטחת ומתבצעת ע"י חברת קארדקום.

בכדי לממש את הקופון של אוצר הארץ, עליך לעקוב אחר השלבים הבאים:                          

א. מבצעים הזמנה באתר (יש צורך בהכנסת פרטי אשראי לביצוע ההזמנה)
ב. נכנסים לאפליקציה או לאתר של אוצר הארץ
ג. כותבים את שם החנות "תרשיש עד הבית" וממלאים את הסכום להעברה.
ד. ממלאים את קוד החנות: 123, בקופה מסמנים את הסיפרה 1, ומאשרים את ההעברה.
ה. אנחנו נזכה את ההזמנה לפי הסכום שבחרתם להעביר.
ו וודאו שהשם משתמש שרשום באוצר הארץ זהה לשם שרשום אצלנו, אם לא- לעדכן אותנו שנדע לשייך.
אנחנו כאן לשאלות!

בתרשיש עד הבית משתדלים לתת מענה לכולם. יש מגון רחב של כשרויות לכל מוצר. 

בפירות וירקות, ישנם קטגוריות שונות לכל כשרות. חו"ל ונכרי [בהכשר הבד"ץ העדה"ח או הרב אפרתי] וגם אוצר הארץ. ועל כל פרי וירק מסומן הסיווג שלו לענייני שמיטה.

התשובה היא כן! 

הכינו רשימה כללית של כל המוצרים שלכם, כאשר בכל שורה יש שם קצר כמו "אורז", "גזר", "כוסמין", "תפוח", "שוקולד" וכו'. בעמודת הסל בצד שמאל של המסך לחצו על הכפתור "רשימת קניות" והדביקו את הרשימה. 

תיפתח לכם רשימה מסודרת של כל מילת חיפוש, ומכאן הדרך קצרה לאיסוף!

שילחו לנו הודעה בעמוד צור קשר. ננסה לעזור לכם.